مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

شاهکارهای تلاوت استاد مصطفی اسماعیل-1

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

ان شاء ا... در چند پست تلاوت های ویژه و شاهکار اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل را تقدیم شما عزیزان می کنم.

 

البته فعلا تلاوت های شاخص و معروف استاد رو گذاشتم که مطمئناً علاقه مندان به تلاوتهای مصطفی با این تلاوت ها آشنا هستند، ان شاء ا... در ادامه تلاوت های زیبا و کمیابی که کمتر شنیده شده اند رو هم قرار میدم.

 

1.فاطر.حاقه / سال 1970 میلادی / مسجد ابوالعلای مصر / 48 دقیقه

 

2.قصص 25-3 / 1958 / مسجد امین سعید مصر / 51 دقیقه

 

3.حج 29-1 / 1945 / مسجد امام حسین(ع) مصر / 30 دقیقه

 

4.بقره.نازعات / 1957 (یا 1961) / سوریه / 40 دقیقه

 

5.بقره.طارق.شرح / 1957 /  سوریه / 32 دقیقه

 

6.مریم.حاقه.نازعات.شمس.علق / 1955 / سوریه (یا مصر) / 55 دقیقه

 

7.نجم.قمر.رحمان.حاقه.نازعات.شمس / 1954 / لبنان ( و یا سوریه 1957) / 60 دقیقه

 

8.حجرات.قاف.شرح.توحید / 1957 / سوریه / 49 دقیقه

 

9.هود 50-25 / 1957 /  سوریه / 40 دقیقه

 

10.یوسف.حاقه / 1958 / شهر اسکندریه مصر / 50 دقیقه

 

 

نظرات (۳)

سلام
بسیار ممنونم تلاوتهای زیبایی گذاشتید
خدا خیرتون بده
سلام برادر
خسته نباشید
میدونم درخواست نابجایی دارم ولی اگه امکانش باشه و شما هم دل مارو نشکونید 12گیگ تلاوت اکبرالقراء رو بصورت پستی ازتون خریداری کنم
اگه تهران تشریف دارین که هرجا امر کنین خدمت میرسم
بنده تشنه رو تشنه تر نکنین خواهشا
در ضمن اگه شما راضی باشین مجموع تلاوتهای باقی اساتید رو(مثل عبدالباسط-منشاوی-حصان-شحات)رو هم به همین طریق ازتون خریداری کنم
چون برای کلاس صوت و لحنی که داریم منبع درست و حسابی برای دسترسی به تمامی تلاوتهای اساتید صاحب مکتب مثل اکبرالقراء -استاد منشاوی و استاد عبدالباسط نداریم
ممنون میشم از لطفتون

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام
واقعا شرمنده ام ، امکان ارسال تلاوت ها رو ندارم
تهران هم نیستم که بتونم حضوری تلاوت ها رو بهتون بدم
توضیح بیشتر رو به ایمیلتون فرستادم
سلام خدمت برادر بزرگوار وعرض خسته نباشید.
داداش سرتاسر لذت بردم دستت درد نکنه فقط یه زحمتی داشتم ، اگه براتون مقدور بود تلاوت مجلسی سوره اسراء آیات 1-25 استاد عبدالباسط رو برای دانلود بگذارید چندین ساله دنبالشم ولی نتونستم پیداش کنم ضمنا در این تلاوت استاد از *وجعلنا ایه النهارمبصره*...تا...*الزمناه طائره فی عنقه* به یک نفس نزدیک به یک دقیقه خوانده تلاوت مربوط به جوانی استاده من اینو از رادیو قرآن چندین سال پیش شنیدم.
خیلی ممنون

پاسخ:
پاسخ: سلام
اتفاقا این تلاوت رو خودم هم از رادیو قرآن شنیده بودم و قبلاً خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم ،البته چند تلاوت اسرا 25-1 پیدا کردم ولی اون تلاوت اصلی نبود، حالا که شما دوباره یاد آوری کردین حتما دوباره بررسی می کنم و ان شاء ا... که بتونم پیداش کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی