مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

 

امروز با یک تلاوت جدید و فووووق العاده زیبا از اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل در خدمت شما هستیم.

تلاوتی 102 دقیقه ای از سوره های نساء،رحمان و قصارالسور که در سال 1966 و در مجلس ختمی در شهر اسکندریه مصر اجرا شده است.

 

 

در بین تلاوت هایی که جدیداً منتشر شده (و ان شاء الله به مرور در وبلاگ میذارم) این تلاوت واقعا بی نظیر بود و به گفته برادر بزرگواری که این تلاوت رو برای اولین بار گذاشته : مع اعذب و أطول تلاوه على النت (از شیرین ترین و طولانی ترین تلاوت ها) ؛ کیفیت ضبط تلاوت هم واقعاً عالی هست.

حجم تلاوت رو تا جایی که می شد کم کردم (از 92MB رسوندم به 11MB) و پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید:

 

نساء 87-64 ،رحمان 28-1 ،بلد،شمس،شرح،تین،حمد،بقره / اسکندریه ، 1966 / 102 دقیقه

http://www.mediafire.com/?164t8telxvhvwsh

 

مقطع فوق العاده زیبا و شنیدنی از این تلاوت

http://s5.picofile.com/file/8116410018/mustafa_nesa_new.mp3.html

(اگه وقت ندارین تلاوت رو بصورت کامل گوش بدین،حداقل این مقطع تلاوت رو از دست ندید)

 

نکته جالب این که بعد از 90 دقیقه تلاوت، استاد در آیه آخر سوره تین تصمیم میگیرن تلاوت رو تموم کنن، ولی با اصرار جمعیت حاضر در مجلس، تلاوت رو ده دقیقه دیگه هم ادامه میدن و سوره حمد و ابتدای سوره بقره رو تلاوت میکنن. (البته ظاهرا و تاجایی که من متوجه شدم، بعضی ها درخواست میکنن سوره توحید رو بخونه و بعضی ها هم میخوان سوره فجر رو تلاوت کنه، ولی استاد سوره حمد رو شروع می کنن!!)

 

توضیح تکمیلی: این تلاوت رو برای دوست بزرگوار مصری،آقای محمد حلمی فرستادم تا صحبت های مردم رو دقیقا مشخص کنه، و طبق توضیحات ایشون، مستمعین از استاد درخواست میکنن سوره توحید یا حمد رو بخونه و یک نفر هم به استاد میگه : لن نترکک تختم التلاوه حتى الفجر (تو را رها نمی کنیم و تا صبح باید برایمان تلاوت کنی!!!)

 

***

فایل اصلی تلاوت با حجم 92 مگابایت که البته بدون اکو هست:

النساء الرحمن البلد وقصار السور ذکرى مصطفى عبدالفتاح اسکندریة 1966

 

 

نظرات (۳)

  • فرهاد علوی
  • با سلام
    بسیار سپاسگزارم
    سلام برادر خیلی ممنون از راهنمایی تون.

    پاسخ:
    پاسخ: عیکم السلام، خواهش می کنم
    موفق باشید ان شاء ا...

    سلام آقا مصطفی
    خسته نباشید
    یه سوالی از شما داشتم
    میخواستم تلاوت خودم رو برای ارزیابی اساتیدی چون شما بفرستم آیا امکانش هست که با نظراتتون منو در این مسیر راهنمایی کنید خیلی ممنون

    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام
    برادر عزیز،استاد کجا بود؟؟!! من اصلا قاری نیستم؛ چه برسه به این که بخوام شما رو راهنمایی کنم، البته خوشحال میشم تلاوت شما رو گوش کنم و اگه دوست داشتین حتماً برام بفرستین، ولی اگه دنبال نظرات کارشناسی و به اصطلاح تحلیل تلاوتتون هستین به اساتید محترم مراجعه کنین، یا میتونین تلاوت خودتون رو تو سایت انجمن قاریان بذارین تا کارشناس های این سایت شما رو راهنمایی کنن
    http://www.gharian.ir/archive/index.php?thread-2325-44.html
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی