مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم


لَا أُقْسِمُ بِهَذَا الْبَلَدِ ﴿1﴾

وَأَنتَ حِلٌّ بِهَذَا الْبَلَدِ ﴿2﴾

وَوَالِدٍ وَمَا وَلَدَ ﴿3﴾

لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِی کَبَدٍ ﴿4﴾

سوگند به این شهر ، و حال آنکه تو در این شهر جاى دارى ، سوگند به پدرى [چنان] و آن کسى را که به وجود آورد، براستى که انسان را در رنج آفریده ‏ایم


احسان : سلام. تلاوتی از شیخ مصطفی داری که سوره بلد رو 4 آیه اولش رو مثل عبدالباسط بخونه (یعنی با یک نفس هر 4 آیه رو بخونه)؟ من خودم یه تلاوت دارم ولی به روایتی غیر از حفص میخونه. اگه شما چیزی که مد نظرمه داری لطفا بزار برای دانلود.


سلام، استاد مصطفی اسماعیل تلاوت های زیادی از سوره بلد داره و تقریبا نزدیک به 50 تلاوت از این سوره رو بررسی کردم، ولی در بیشتر تلاوت ها فقط سه آیه اول رو یک نفس خوندن. و فقط تونستم دو تا تلاوت پیدا کنم که به این صورتی که شما درخواست کردین، هر چهار آیه رو یک نفس خونده :

1.بلد-1951 (دانلود کل تلاوت : الفجر البلد الحاقة 1-24 الاسکندریة)

2.بلد-1959 (دانلود کل تلاوت : ال عمران 189-200 البلد 1-20 الضحى 1-11 الانشراح 1-4 السبتیة)


ده مقطع زیبا و شنیدنی از سوره بلد - که سه آیه اول رو یک نفس خونده - هم انتخاب کردم که ان شاء ا... مورد توجهتون قرار بگیره:

1.بلد-1955 (الفجر البلد الحاقة 1-24 النازعات 26-41 الشمس مسجد ابو العلا)

2.بلد-1958 (الفجر البلد العلق مسجد ابو العلا)

3.بلد-1960 (ال عمران 186-200 البلد 1-18 میت غمر)

4.بلد-1960 (البلد تسجیل نادر سجل من المسجد الأموی بسوریا)

5.بلد-1964 (الغاشیة 1-26 الفجر البلد سلامة راضی)

6.بلد-1964 (الغاشیة 8-26 الفجر البلد الشمس الحاقة الاسکندریة)

7.بلد-1964 (الفجر 1-30 البلد الشمس الضحى الانشراح التین العلق مسجد الحسین)

8.بلد-1965 (آل عمران 95-110 والبلد والشمس والقدر - نادرة المسجد العمری لبنان)

9.بلد-1971 (القمر 49-55 الرحمن 1-32 البلد الشمس الحاقة 1-24 الفاتحة)

10.بلد- ؟    (الفجر والبلد والشمس والضحى والشرح)


دانلود کل قطعات به صورت یکجا و با حجم 7 مگابایت:

http://www.mediafire.com/download/aptmb7pm1af1lsj/Balad_(mustafa-ismail.blogfa.com).rar

نظرات (۲)

سلام.اومدم اینجا تا اگه کدورتی هست رفع بشه،من دوس ندارم دوست خوبی مث شمارو از دست بدم.ممنونم از بابت زحمتی که کشیدی و وقت صرف کردی قطعات سوره بلد رو آماده کردی.کلشو از مدیافایر 4بار دان کردم اما تو گوشیم پخش نمیشه(با گوشی میام تو وبلاگ)اشتباه از منه که درخواستمو درست مطرح نکردم،میخواستم یک یا دو تلاوت کامل برام بزاری که سوره بلد رو هم شیخ مصطفی خونده باشه (4 آیه رو با یک نفس).حلال کن مارو.

پاسخ:
پاسخ: سلام برادر
شما باید ما رو حلال کنی،اون فایلی که از مدیافایر دانلود کردی zip شده هست،اول باید با نرم افزاری مثل winrar اکسترکت کنی بعد بتونی قطعات روگوش بدی.واقعا شرمنده ام که همون اول درست توضیح ندادم و مجبور شدی چند بار دانلود کنی.
لینک دانلود کامل هر دو تا تلاوت رو هم گذاشتم.
سلام داداش وقتت بخیر.تلاوت هارو گوش کردم.فوق العاده بود.دستت درد نکنه.راستی تلاوت جدیدتری هم از ملک القرا داری؟کی میزاری واسه دانلود؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
پنج-شش تا تلاوت جدید دیگه مونده، به زودی میذارم ان شاء الله
البته اول باید خودم چند بار گوش بدم بعد بذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی