مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

مرحوم نصرالد?ن طوبار (1986-1920) ، از معروف تر?ن مبتهل?ن کشور مصر هست که با صدا? ز?با و محزون خود ، ابتهالات و انشادها? د?ن? فراوان? به جا گذاشته که جزء بهتر?ن آثار در حوزه ? غنا? د?ن? هستند.

?ک? از ز?باتر?ن و محزون تر?ن اجراها? ا?شان، ابتهال ز?با? امن ?ج?ب المضطر اذا دعاه هست که در مسجد امام حس?ن (ع) شهر قاهره اجرا شده و  فا?ل صوت? و تصو?ر? ا?ن ابتهال را به همراه متن آن به شما تقد?م خواه?م کرد.



-دانلود فا?ل صوت? / به مدت 8 دق?قه و حجم 2 مگابا?ت

http://s5.picofile.com/file/8113472526/tobar_amman_yojib_mustafa_ismail_blgfa_com_.mp3.html


-دانلود فا?ل تصو?ر? / به مدت 5 دق?قه و حجم 23 مگابا?ت

http://www.aparat.com/v/HmvJ9


-دانلود قسمت? از ابتهال همراه با ترجمه فارس? / به مدت 3 دق?قه و حجم 14مگابا?ت

http://rasekhoon.net/media/download/751386


سبحانک یا غافر الذنوب
سبحانک یا ساتر العیوب
سبحانک یا کاشف الکروب

أغننا بالفقر إلیک عمن عداک
اجعل عزنا فی المذلة لک دون سواک

من سواک یحمى من یلوذ بحماه
أمَّن یجیب المضطر إذا دعاه

ألم تجعل السفینة لنوح من قوارب النجاة
ألم تجعل الحوت لیونس تأمیناً على الحیاة

ألم تنقذ أیوب من بلواه
ألم تسمع لیعقوب فى شکواه

ورددت إلیه یوسف وأخاه
وبرحمتک وعنایتک إرتد بصیرا
وعادت إلى النور عیناه

غریب عنک یا دنیا غریب
وماذا بعد ما زحف المشیب
فلیس سوی الهی من انیسٍٍ
وحسبی انه نعم الحبیب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی