مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

*** اولین ویدیو از استاد منشاوی ***

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

 

بالاخره انتظارها به سر رسید!!!!!

 

 

سرانجام بعد از گذشت نزدیک به 50 سال از وفات استاد محمد صدیق منشاوی، اولین فایل ویدیویی از ایشان منتشر شد. (چند سال قبل یک فایل تلاوت تصویری از سوره صافات به اسم منشاوی منتشر شده بود که بعدا مشخص شد فیلم مربوط به استاد طبلاوی هست و صدای منشاوی رو روی اون گذاشتن)

ولی این بار یک فایل تصویری خیلی کوتاه از استاد منشاوی منتشر شده که مربوط به یکی از سفرهای ایشان به کشور لیبی در دهه شصت میلادی (اواخر عمر استاد) هست و در این فیلم، استاد مشغول سلام و احوال پرسی با ملک السنوسی پادشاه کشور لیبی هستن، البته فعلا فقط چند ثانیه از این فیلم در یک صفحه فیسبوک که ویژه استاد منشاوی هست قرار گرفته و ان شاء الله قراره به زودی این فایل تصویری بصورت کامل رونمایی بشه.

 

   

 

http://www.aparat.com/v/7F1lJ

 

علاقه مندان به تلاوت های استاد منشاوی، حتما اطلاع دارن که استاد تعدادی از زیباترین و ماندگاترین تلاوت هاشون مثل سوره نحل، غافر، شعرا، حج و ... رو در کشور لیبی خوندن، و بعید نیست که فیلم این تلاوت ها هم موجود باشه و تا چند وقت دیگه بتونیم این شاهکارهای تلاوت رو به صورت تصویری ببینیم.والله اعلم

 

پ.ن : شخصی که در فیلم با استاد سلام و احوال پرسی می کنه پادشاه لیبی نیست، بلکه یکی از مقامات دربار هست که در اون سال ها رئیس بعثه پادشاهی لیبی در سفر حج بوده.

 

نظرات (۶)

سلام علیکم خدا رحمتش کنه الحق که این استاد جزء قراء ثلاثه هست.

دست شما هم درد نکنه.
  • دکتراحمدپور
  • ممنون بسیار جالب بود واشک درچشمان من جمع شد.
    فوق العاده بود
    منتظر تلاوتهای تصویری استاد هستیم
    اینکه 3،4ثانیه بیشتر نبود

    پاسخ:
    پاسخ: خب من هم توضیح دادم،فعلا فقط همین چند ثانیه اش منتشر شده، و منتظر هستیم تا ان شاء ا... اون بنده خدایی که این فیلم رو داره کاملش رو هم بذاره
    بالاخره پس از سالها انتظار علاقمندان به استاد شیخ محمد صدیق منشاوی به پایان رسید و تلویزیون کشور مصر 2 فایل تلاوت تصویری از این استاد بزرگ را پخش نمود. درباره علل این واقعه که چرا کشور مصر تلاوت های تصویری اساتید بزرگ همچون عبدالباسط،مصطفی اسمعیل را پخش نموده است ولی هیچ فایل تصویری تاکنون از استاد منشاوی پخش نکرده است ، حرف و حدیث فراوان است. اما غالبا علت این امر را شیعه بودن ایشان عنوان کرده اند .(شیعه بودن استاد منشاوی)

    علاقمندان زیادی مدتها منتظر دیدن این فایلها بوده اند. جهت دانلود فایلها بر روی متن های زیر کلیک نمایید.
    http://ghoran-mohebanreza.blogfa.com/post-102.aspx

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام، ممنون از نظرتون، چند ماه میشه که این تلاوت ها پخش شدن و نسخه های با کیفیت تر رو هم میتونید از این صفحات دانلود کنید:
    http://mustafa-ismail.blogfa.com/post/137
    http://mustafa-ismail.blogfa.com/post/155
    ضمنا این که تا الان تلاوت تصویری از منشاوی نبوده ارتباطی با بحث شیعه بودن یا نبودن استاد نداره، در نظر داشته باشین که سال وفات منشاوی 1969 بوده، اما مصطفی 1978 و عبدالباسط 1988
    خسته نباشید. با اینکه وبلاگ ما تخصصا درباره استاد منشاوی است , شما از ما جلو زده اید! من شمارا لینک کردم. باز هم به وبلاگ سر بزنید.
    پاسخ:
    پاسخ: ممنونم، وبلاگ شما هم لینک شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی