مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

جاودانه ا? از اکبرالقرا : نجم قمر-1961

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ

احسان : من یه تلاوت نصفه از سوره نجم دارم که ظاهراً برا? جوان? استاد هستش(شاید دهه چهل). این تلاوت اعوذ بالله و بسم الله نداره و استاد از این آیه شروع به خوندن م? کنه: "افریت الذ? تول?" (نجم) تا "یوم یدع الداع ال? ش?ءٍ نکر" (قمر). صدق الله هم نداره و حدوداً 20 دقیقه هست. میشه محبت کن? بررس? کن? آیا کاملش رو دار? ؟ اگه پیدا کرد? بذار تو وبلاگ با این عنوان: جاودانه ا? از اکبرالقرا



احتمالاً منظور شما ا?ن مقطع  هست:

http://s5.picofile.com/file/8118994068/mustafa_Najm_33_62_Qamar_1_6_.wma.html

ا?ن تلاوت رو من خ?ل? وقت قبل شن?ده بودم و فکر م? کردم قسمت? از تلاوت معروف "نجم قمر رحمن قصار" استاد (لبنان-1954) هست، ول? الان که دوباره گوش کردم، متوجه شدم که با اون تلاوت فرق م? کنه، و خ?ل? دنبالش گشتم تا بالاخره تونستم تلاوت اصل? و کامل رو پ?دا کنم، تلاوت مربوط به سال 1961 هست و البته ک?ف?ت صدا? استاد هم تفاوت ز?اد? با ا?ن مقطع داره!!!


مصطف? اسماع?ل ، نجم 62-31 ، قمر 17-1 / سال 1961 م?لاد? / 31 دق?قه / 7MB

http://cld.persiangig.com/download/KNfrPPBjhV/mustafa-ismail_najm31-62.qamar1-17.mp3/dl

(قطعه موردنظر شما، از دق?قه 2:30 تا 17 ا?ن تلاوت هست)


نظرات (۶)

سلام صبح بخ?ر.قطعه ا? ک خودم داشتم با نرم افزار تغ??رش داده بودن. البته نسخه اصل هم فوق العاده س.تا اونجا ک من آمار دارم و شما هم م?دون? قد?م? تر?ن تلاوت ش?خ مصطف?،سوره حج1تا29مسجدالحس?ن1945 هستش.(راد?و ضبط کردش)تشکر.
379 قطعه از مصطف? اسماع?ل در قرآن هد? بب?ن?دquranhoda.com
سلام داداش.قدردان زحماتت هستم.

پاسخ:
پاسخ: عل?کم السلام. خواهش م? کنم،بزرگوار?د
  • محمد آذر? ک?ا
  • سلام برادر اگه منظورتان عکسها? متحرک بالا است بله خودم طراح? کردم. وبرا? من افتخار?ه که با شما ?ا آقا? حلم? همکار? کنم.
    من در خدمت شما هستم اگه بنر? م?خواه?د مطالب ز?ر را برا? من ارسال کن?د تا براتون طراح? کنم:
    1- عکس کدام قار? باشد؟
    2- چه عنوان ?ا مطلب? رو? آن نوشته شود.
    3 ابعاد عکس چند پ?کسل باشد؟

    پاسخ:
    پاسخ: سلام، ممنونم، خ?ل? لطف م? کن?د.
    ان شاء الله از آقا? حلم? م?پرسم و بهتون خبر م?دم
    سلام مصطف?
    قالب جد?د مبارک خ?ل? ز?باست طراح? هدر هم که حرف نداره
    اگه م?شه تلاوت معروف نجم قمر و رحمن رو بزار? درود برشما

    پاسخ:
    پاسخ: عل?کم السلام، نظر لطف شماست، البته به قالب و هدر وبلاگ خودتون که نم?رسه
    ا?ن تلاوت رو قبلا -در اول?ن پست شاهکارها? استاد- گذاشته بودم:
    نجم.قمر.رحمان.حاقه.نازعات.شمس / 1954 / لبنان / 60 دق?قه
    http://rasekhoon.net/media/download/365801
  • مسعود عباسی
  • تشکر از زحماتتون...

    پاسخ:
    پاسخ: لا شکر عل? الواجب!!!
    من هم ممنونم از شما که برنامه ستارگان تلاوت رو برا دانلود گذاشت?ن، چون خودم تعط?لات ع?د مسافرت بودم و نتونستم همه قسمتهاش رو گوش بدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی