مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرح?م

همان طور که قبلاً نوشته بودم برا? ع?د امسال ?ک هد?ه و ع?د? و?ژه در نظر داشتم، ول? متاسفانه آماده کردن ا?ن هد?ه ب?شتر از زمان? که فکر م? کردم وقت گرفت و نتونستم به موقع تقد?م کنم، و امروز با چند هفته تاخ?ر برا? شما عز?زان قرار م?دم که ام?دوارم خوشتون ب?اد و استفاده کن?د، ا?ن هد?ه چ?ز? ن?ست جز :

ترجمه فارس? و ز?رنو?س شده مصاحبه تصو?ر? استاد مصطف? اسماع?ل

فا?ل اصل? ا?ن مصاحبه رو قبلاً در وبلاگ گذاشته بودم و در موردش توض?ح دادم (در ا?ن پست)، که همون موقع هم بعض? از عز?زان خواسته بودند که ترجمه مصاحبه رو آماده کنم، ول? مشکل? که وجود داشت ا?ن بود که اولاً ک?ف?ت صدا? مصاحبه پا??ن بود و خ?ل? جاها اصلاً واضح نبود، مشکل مهم تر ا?ن بود که استاد با لهجه  مصر? صحبت م? کردند که تفاوت خ?ل? ز?اد? با عرب? فص?ح داره و ترجمه کردنش خ?ل? سخت هست، برا? هم?ن هم کلاً ب? خ?ال ترجمه ا?ن مصاحبه شده بودم(!) تا دو-سه ماه قبل که با دوست عز?ز مصر?، استاد محمد حلم? برکات آشنا شد?م -که مطمئناً بدون کمک ا?ن بزرگوار، امکان ترجمه مصاحبه وجود نداشت- ا?شون هم لطف خ?ل? بزرگ? کردند و جمله ها و اصطلاحات لهجه مصر? که در ا?ن مصاحبه به کار رفته رو به صورت  فص?ح برا? بنده نوشتند تا به لطف خدا تونستم مصاحبه رو به صورت کامل و نسبتاً دق?ق ترجمه کنم.

البته مطمئناً در ا?ن کار اشکالات ز?اد? هست ، ول? تقر?باً نزد?ک به دو ماه تا جا?? که م? تونستم روش کار کردم و نت?جه اش چ?ز? شد که مشاهده م? فرما??د، ا?ن شما و ا?ن هم ترجمه مصاحبه تصو?ر? اکبرالقرا استاد مصطف? اسماع?ل:

 

-دانلود با ک?ف?ت متوسط و حجم 55 مگابا?ت:

http://www.aparat.com/v/O7nj5

 

-دانلود با ک?ف?ت خوب و حجم 95 مگابا?ت:

http://cld.persiangig.com/download/ebohbfXpSw/Mustafa%20Ismail-Interview.mp4/dl

 

 

 

 

نظرات (۹)

بس?ار عال? بود داداش
دمت گرم
حق ?ارت
سلام
مطالب مورد مطالعه قرار گرفت
در صورت تما?ل به وبم سر بزن?د
موفق باش?د
سلام آقا مصطف? شما مگه عرب هست?د؟

پاسخ:
پاسخ: عل?کم السلام. نه، متاسفانه من عرب ن?ستم
ول? زبان عرب? رو خ?ل? دوست دارم

ارسل لى دون تردد

پاسخ:
پاسخ: شکراً لک
سوف ارسل کث?راً
سلام مصطف?
?ه تلاوت از نجم و قمر و رحمان رو چند سال پ?ش تو راد?و قرآن شن?دم که آ?ه ده به بعداز سوره قمر رو استاد حجاز م? خونند خ?ل? تلاوت ز?با??ه فک کردم که شا?د هم?ن تلاوت معروف استاد باشه ول? ا?ن نبود م? تون? برام گ?رش ب?ار?
گفت? که از مقامات ز?اد سر در نم?ار? ول? اگه آ?ه رو برام برش بد? ممنون م?شم
?ا حق

پاسخ:
پاسخ: سلام، ?ه تلاوت معروف د?گه هم از نجم قمر رحمان هست که قبلاً ز?اد از راد?وقرآن پخش م?شد،شا?د منظورت هم?ن باشه:

النجم 31-62 القمر 1-15 الرحمن 1-23 / مسجد سلامة الراضى 1953

http://archive.org/download/Mustafa_Ismaiil_uP_bY_mUSLEm/0784-31-621-151-231953_up_by_muslem.mp3
سلام
ا?ن د?گه خودش بود بس?ار ز?باست ا?ن تلاوت اون ت?که حجاز فوق العاده هست واقعا ((فدعا ربه ان? مغلوب))
بس?ار ممنونم ازت زحمت دادم مصطف?

پاسخ:
پاسخ: عل?کم السلام، خواهش م? کنم آقا روح الله
اى ترجمه ترید استاذ مصطفى انا خادم لک
پاسخ:
پاسخ: شکراً لک ?ا اخ? الحب?ب و ا?ضاً انا ف? خدمتکم
انتظر المز?د للترجمة!!
سلام
ا?ن مطلب شما در سا?ت ما قرار گرفت
?اعل?
پاسخ:
پاسخ: سلام.خ?ل? لطف کرد?د
راست?، حج شما هم قبول باشه ان شاء الله
داداش خوب دار? به وبت م?رس?ا
آفر?ن.خوشکل شده
اهل کدوم استان? داداش؟

پاسخ:
پاسخ: ممنون-استان مازندران
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی