مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

استاد عبدالباسط - سوره احزاب

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ

س?د احمد : سلام. ?ه تلاوت 68 دق?قه ا? از عبدالباسط هست سوره قمر 49 تاآخر رحمن1تا27 حاقه تکو?ر شمس ضح? و انشراح که سال 84 از راد?و قران پخش شد، ?ه تلاوت د?گه هم از عبدالباسط هست که سال 86 برا? اول?ن بار از راد?و قرآن پخش شد، سوره مبارکه احزاب آ?ه 21 تا 35 به مدت 31 دق?قه، آخرا? عمر عبدالباسط بود. ا?ن تلاوت ها رو دار?ن؟



عل?کم السلام

در مورد تلاوت اول، که فکر م? کنم فقط همون ?ک بار از راد?وقرآن پخش شد - و البته اون طور? که من ?ادم م?اد 72 دق?قه بود!! - خ?ل? دنبال ا?ن تلاوت گشتم ول? نتونستم پ?داش کنم، ?عن? حت? تو سا?ت ها? عرب? هم چن?ن تلاوت? وجود نداره. البته به نظر ?ک? از دوستان، اون تلاوت ترک?ب? بود ?عن? چند تا تلاوت مختلف و جداگانه رو به هم وصل کرده بودن تا نزد?ک 70 دق?قه بشه!!!

*

در مورد تلاوت سوره احزاب، 5 تلاوت مختلف از ا?ن آ?ات? که فرمود?ن وجود داره که چون نم?دونم دق?قاً کدوم تلاوت مورد نظرتون هست، همه رو براتون م?ذارم:


1.سوره احزاب 35-21 / مسجد امام حس?ن(ع) / 31 دق?قه

http://ia600405.us.archive.org/.../Ahzab21-35_el-husseinMosque.mp3


2.سوره احزاب 35-21 / مسجد امام حس?ن،مراسم نماز جمعه - سال 1987 / 22 دق?قه

http://ia600405.us.archive.org/.../Ahzab21-35_1987_el-husseinMosque_friday.mp3


3.سوره احزاب 35-21 / مسجد شافع? - سال 1975 / 30 دق?قه

http://ia600405.us.archive.org/.../Ahzab21-35_1975_shafieMosque.mp3


4.سوره احزاب 35-21 / مسجد شافع? - سال 1980 / 30 دق?قه

http://ia600405.us.archive.org/.../Ahzab21-35_1980s_shafieMosque.mp3


5.سوره احزاب 35-21 / شهر پورت سع?د / 34 دق?قه

http://ia600405.us.archive.org/.../Ahzab21-35_portSaid_egypt.mp3


نظرات (۵)

سلام
نظرا تتون رو خوندم .
از راهمنا?? تون متشکرم. من فقط روا?ت حفص از عاصم گوش م?دم. چون از اعتبار و اتقان ب?شتر? برخورداراست.
التماس دعا
با سلام
کد صلوات شمار طه آماده شده است
شما م?توان?د با قرار دادن ا?ن کد ب?ن دو تگ —– هم ما را در جمع کردن صلوات ب?شتر ?ار? کرده و ثواب? را ذخ?ره آخرت خود کن?د
بررو? گز?نه اشتراک گذار? کل?ک کن?د و کد را در مکان گفته شده قرار ده?د
ممنونم دادا
خدا خ?رت بده
مرس? مصطف? جان،ه?چ کدوم از ا?ن تلاوت ها رو نداشتم،همشو گرفتم، ا?نطور ?ادم م?اد تلاوت اول? تو بود،?ه تلاوت هم خودم دارم مدتش 27 دق?قس،اگه خواست?ن بگ?ن بذارم
بازم ممنون مصطف? جان،خدا خ?رت بده،به حق قرآن تن سالم بهت بده
اون تلاوت 68 دق?قه ا? چندبار پخش شد،آخه خودم تو اون سال ها تلاوت ها? عبدالباسط رو از راد?و قرآن دنبال م?کردم
پاسخ:
پاسخ: خوشبختانه بعد از ا?ن که پ?ام شما رو در وبلاگ گذاشتم ?ک? از دوستان اطلاع دادن که ا?ن تلاوت 68 دق?قه ا? رو ضبط کردن و دارن، ان شاءالله به زود? براتون م?ذارم
سلام
ا?ن سخنران? استاد منشاو? در رابطه با تش?عه؟
در رابطه با اون تلاوت من هم دارم م?گردم اگه پ?دا شد بهتون م?دم
پاسخ:
پاسخ: سلام، همون مصاحبه منشاو? در عراق هست که تو مطلب? که درباره ش?عه بودن منشاو? گذاشت?ن بهش اشاره شده (?- احتمال ا?ن که م? گو?د ز?ارت کربلاء امده ام)
اون تلاوت هم شکر خدا پ?دا شده، تو وبلاگ گذاشتم
mustafa-ismail.blogfa.com/post/121
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی