مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

دو عکس رنگی و زیبا از اکبرالقرا

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دو عکس رنگی بسیار زیبا و با کیفیت عالی از اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل

 

برای دریافت عکس با کیفیت اصلی کلیک کنید

 

 برای دریافت عکس با کیفیت اصلی کلیک کنید

 

عکس اول مربوط به تلاوت تصویری جدید استاد مصطفی اسماعیل هست که ماه رمضان امسال پخش شد (غاشیه فجر علق-1966)، عکس دوم هم از تصاویر جدید و تازه منتشر شده استاد هست.

این عکس ها رو دوست عزیز و هنرمندم، استاد ماجد حفظه الله به زیبایی هر چه تمام تر رنگ آمیزی کردند، تصاویر اصلی رو هم قرار میدم، انظر و احکم بنفسک!!!

ضمنا استاد هدر وبلاگ رو هم اصلاح کردند، که از این بابت هم بی نهایت از ایشان سپاسگزارم.

 

 

 

نظرات (۹)

بسیار زیبا وهنرمندانه ست، کاش هنرمندی هم پیدا میشد و عکس های زیبای استادمنشاوی را رنگ آمیزی میکرد مثلا این عکس که من خیلی دوستش دارم:
http://s5.picofile.com/file/8127648492/menshavi_09.jpg
  • وبلاگ مقاطع بی نظیر قرآنی
  • خیلی زیبا تلوین شده. دست شما و استاد ماجد درد نکنه
    استاد ماجد به تفسیر آیه صبغه الله مسلط هستند.
    که اینگونه به روح رنگها آشنایی دارند.
  • پایگاه قرآنی و فرهنگی ترتیلا
  • احسنت بسیار عالی است
    آفرین داداش عالیه
    فقط خودت رنگیش کردی یا از یه سایت دیگه برداشتی؟
    پاسخ:
    پاسخ: مثل این که پست رو دقیق نخوندی!!، توضیح دادم که این کار هنرمندانه رو استاد ماجد انجام دادن.
    سلام خدمت برادر عزیزم آقا مصطفی.خداوند بر موفقیت های شما در عرصه قرآن بیفزاید؛در خواستی دارم ک امیدوارم انجام آن برایتان میسر باشد؛لطفا مقام شناسی تلاوت زیبا و تاریخی اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل از سور مبارکه هود حاقه شمس را در وبلاگ قرار دهید.از جناب استاد ماجد نیز بابت این عکس های زیبا سپاس فراوان دارم. خداوند توفیق خدمت ب قرآن و قرآنیان را ب همه ما عطا کند و از تقصیراتمان بگذرد.
    پاسخ:
    پاسخ: سلام. خودم که با مقامات آشنایی ندارم و نمیتونم این کار رو انجام بدم، اما از دوستانی که اطلاعاتشون در این زمینه بالا هست درخواست دارم به ما کمک کنند. اگه کسی برای تحلیل این تلاوت آمادگی داره لطفا ایمیل بده تا تلاوت رو براش بفرستم.
    mustafaismaili118@yahoo.com
  • قاری بیداری اسلامی استاد محمد صدیق منشاو
  • سلام علیکم
    در جواب دوست عزیز
    «بسیار زیبا وهنرمندانه ست، کاش هنرمندی هم پیدا میشد و عکس های زیبای استادمنشاوی را رنگ آمیزی میکرد مثلا این عکس که من خیلی دوستش دارم:
    http://s5.picofile.com/file/8127648492/menshavi_09.jpg:

    در اینجا http://shehata-alminshawy.blogfa.com/post/179
    رنگی این عکس با عنوان تبسم زیبای استاد منشاوی قرار دارد

    پاسخ:
    پاسخ: احسنت
    به نوشته ها دقت نکرده بودم
    حالا چرا عصبانی میشی؟
    .
    .
    .


    پاسخ:
    پاسخ:
    أحرجتنی بطیبک یا أستاذ مصطفی
    خواهش می کنم، بنده نوازی فرمودین
    پاسخ:
    پاسخ:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی