مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

حب?ب? : سلام. من دنبال ?ه تلاوت از استاد مصطف? م? گردم : سوره اسراء 1-25- طارق که جزء تسج?لات عراق م? باشد و در بغداد اجرا شد. به دهه 1967 م. فقط ?ه بار راد?و تلاوت شن?دم.

 

استاد مصطف? اسماع?ل و استاد عبدالرحمن توف?ق از قراء معروف کشور عراق

 

سلام، متاسفانه خ?ل? از تلاوت ها? استاد مصطف? اسماع?ل در کشور عراق ک?ف?ت ضبط پا??ن? دارن و در ب?شتر موارد هم صدا? استاد رو تغ??ر دادن (مثل سوره احزاب، فاطر و...) حت? در ?ک? از سا?ت ها د?دم که ا?ن تلاوتها رو به عنوان تلاوت دوره جوان? استاد گذاشته!! اما خوشبختانه تلاوت موردنظر شما رو با ک?ف?ت عال? و صدا? طب?ع? استاد پ?دا کردم که براتون م?ذارم:

 

استاد مصطف? اسماع?ل / سوره اسراء 25-1 و طارق / بغداد - 1967 

 

نسخه1 به مدت 33 دق?قه و حجم 7MB

http://www.gulfup.com/?FhtjHJ

نسخه2 به مدت 26 دق?قه و حجم 6MB

http://archive.org/download/Mustafa_Ismaiil/0153.mp3

 

نظرات (۱۱)

  • قار? ب?دار? اسلام? استادمحمدصد?ق منشاو?
  • تو? همون اگر افزودن? download flash & vidio را به موز?لا اضافه کن?د راحت هر ف?لم? دانلود م?شه بالا? صفحه ?ک مربع کوچک و ?ک لوز? کوچکتر بالا م?اد اون رو بزن?د دانلود م?شه
    سلام.تلاوت خوبی بود.دست شما درد نکنه. قرآن و عترت یاورتان باشند.
    سلام
    بس?ار ممنون و متشکر از ا?نکه ا?ن تلاوت را رو وبلاگ گذاشت?. من دو بار گوش دادم خ?ل? ز?با بود. مخصوصاً در آ?ه 5 (کلمه " بعثنا عل?کم " ! ) را خ?ل? ز?با ادا م? کنن کلا آ?ه 5 را جذاب تلاوت م? کنن! و همچن?ن آ?ه (کان الانسان عجولا ) – و اما جذاب تر سوره طارق ، بخصوص دو سه آ?ه اول? و آ?ه آخر (امهلهم رو?دا) !!(واقعاً محشره) –روحش شاد .
    ?ا بازتاب نور؟
    سلام
    چگونه با سا?ت http://www.gulfup.com م?شه کار کرد؟
    اپلود ?ا دانلود فا?ل ؟
    متشکرم
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، برا? آپلود رو? Browse کل?لک کن?ن و فا?ل? مورد نظرتون رو انتخاب کن?ن، بعد پا??ن صفحه رو? "رفع الملفات" کل?لک کن?ن
    برا? دانلود از ا?ن سا?ت رو? "اضغط هنا لتنزیل الملف" که ز?ر مربع سبز نوشته شده کل?ک کن?ن.
    نگرفت? د?گه
    من الان تو ف?س بوقم ، بعد نم? تونم از ?وت?وب دانلود کنم؟؟؟
    من م? گم ا?ن ل?نکاشونو کجا م?ذارن؟
    شما آدرسش رو بد?د چشم (تعار?ف ... )
    پاسخ:
    پاسخ: شما با قند شکن هم بر? نم?تون? دانلود کن?!! من که نتونستم، چون ل?نک صفحه ?وت?وب رو نم?ذارن که راحت بشه اون صفحه رو باز کرد، کد نما?ش از ?وت?وب رو م?ذارن که اصلاً چ?ز? نشون نم?ده
    ببخش?د من از عرب? چ?ز ز?اد? بلد ن?ستم
    چه جور? م?شه تلاوت ها? تو? منتد?ات عبدالباسط رو دانلود کرد؟ مثل و?دئو? سوره مومنون در مسجد امام حس?ن
    پاسخ:
    پاسخ: با?د عضو باش? تا ل?نک دانلود رو نشون بده، البته خ?ل? از تصو?ر? ها برا? ?وت?وب هست و نم?شه دانلود کرد
  • قار? ب?دار? اسلام? استادمحمدصد?ق منشاو?
  • راحت م?شه فقط کاف?ه افزودن? مناسب رو از خود موز?لا نصب کن?د کل? افزودن? داره که به راحت? تلاوتها? بوتبوب دانلود م?شه
    پاسخ:
    پاسخ: مشکل دانلود از ?وت?وب ن?ست، اتفاقا برا? دانلود فا?ل از ?وت?وب روش ها? خ?ل? ساده تر? از ا?ن افزودن? ها? موز?لا وجود داره!!، مسئله ا?ن هست که در ا?ن سا?ت ل?نک صفحه ?وت?وب رو نم?ذارن تا بشه راحت دانلودش کرد، کد پخش از ?وت?وب رو م?ذارن ول? برا? ما چ?ز? نشون نم?ده
    سلام دوست عز?ز

    احسنت چند روز?ه بس?ار فعال?ت دار? و دائما به روز?. خدا خ?رتون بده دوتا تلاوت ن?ز از اکبرالقراء گذاشت?م با اجازتون
    ا?نقدر غرق تقل?د از مصطف? بودم ا?ن چند وقت باور کن ?ادم رفت چند تلاوت ازشون بزارم
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، پست ها?? که گذاشت? رو د?دم،خ?ل? عال? بود، ان شاء الله از ا?ن به بعد ب?شتر از مصطف? تلاوت بذار?، چون من د?گه کلاسهام داره شروع م?شه و م?خوام کم کم در وبلاگ رو ببندم!!، کس? د?گه هم ن?ست که تلاوتها? مصطف? رو بذاره
    اون نور تو عکس مال فشفشه است؟
    پاسخ:
    پاسخ: بع?ده که فشفشه باشه
    اولا ?ه سر بر?د به وبلاگ قرائن تش?ع تلاوت مطلب اولش رو دانلود کن?ن من واقعا عاشقش شدم. قرآن محش? رو هم اگه م?شه بذار?د.
    دوما ا?ن تلاوت شما فرق? با اون من نداشت.
    پاسخ:
    پاسخ: کل?پ تقل?د منشاو? رو قبل از ا?ن که شما بگ?ن دانلود کردم و د?دم، جالب بود.
    جمله آخرتون رو هم متوجه نشدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی