مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

محمدمحسن : تلاوت ق-ذاریات-طارق-شمس مصطف? اسماعیل رو اگه با بهترین کیفیت موجود بذارین ممنون میشم. استماع کامل این تلاوت رو به همه عزیزان جداً توصیه میکنم، تا معنا? بیات 35 دقیقه ا? به همراه نبوغ پس از نبوغ و سپس نبوغ رو متوجه بشن

 

 

ا?ن تلاوت رو چند سال قبل و با ک?ف?ت پا??ن شن?ده بودم، بعد از ا?ن توض?حات شما، نسخه با ک?ف?ت ترش رو هم پ?دا کردم و گوش دادم، فوق العاده تلاوت ز?با?? هست، فقط ح?ف که به طور کامل ضبط نشده و در اواخر سوره شمس قطع م?شه:

 

مصطف? اسماع?ل / ق 45-31، ذار?ات 30-1، طارق، شمس 13-1 / اسکندر?ه - 1953

نسخه 1، به مدت 62 دق?قه و حجم 10 مگابا?ت

http://www.gulfup.com/?qUu3dk

نسخه 2، به مدت 57 دق?قه و حجم 3 مگابا?ت

http://www.gulfup.com/?TZj0qk

 

 

نظرات (۲۰)

باور کن?د من الان به شما ب?شتر از چشمام اعتماد دارم اگه بگ?د تلاوت حشر علق حمد بقره منشاو? در اصل استود?و??ه من باور م?کنم ول? ?ه خورده بر?د هنرمند بش?د
مطمئن?د؟ متاسفانه فلش من رفته ز?ر ماش?ن له شده آرش?و بزرگ و عز?زم نابود شده. پس ه?چ? ممنون
الفاتحه ا? که استاد عبدالباسط فرمودن به ختم و ا?ن حرفها ارتباط? نداره. استاد و سا?ر قراء مصر? هم?شه بعد از تلاوت هاشون ا?ن کلمه رو م?گن.
مثلا در تلاوت تصو?ر? زمر غافر در مسجد خالد بن ول?د بعد از الفاتحه گفتن استاد، مجر? مراسم م? گه:
الفاتحة، ز?ادة فی شرف النبی و آل ب?ته المبارک.
  • قار? ب?دار? اسلام? استادمحمدصد?ق منشاو?
  • علی الاطلاق هرگز محمد صد?ق منشاو? از کس? جز پدرش تقل?د نکرده و د?گران از او تقل?د کرده اند

    عائلة المنشاویة عائلة عریقة دینیة فی تلاوة القران الکریم قدم هذه العائلة 18 صوتا متفردا و متمیزا الی ان اکثرهم شهرة هو القارئ الشیخ محمد صدیق المنشاوی الذی کان له مدرسة فریدة فی التلاوة لم یقلد فیها احدا و انما قلده الاخرون

    خاندان منشاو? خاندان ر?شه دار? در تلاوت هستند و از ا?ن خاندان 18 قار? با صدا? ز?با منفرد و متم?ز به جهان تقد?م شده
    اما مشهور تر?ن آنها محمد صد?ق منشاو? بوده که دارا? مدرسه منحصر به فرد در تلاوت است که او در تلاوت از ه?چ کس? تقل?د نکرده و براست? که د?گران از او تقل?د کرده اند

    قابل توجه کسان? که معتقدند استاد منشاو? سال?ان دراز? از برخ? قراء د?گر تقل?د م? کرده
    پ?اده شده از برنامه توض?ح زندگ? استاد
    کامپ?وترمون خراب شد الان ضح? شرح ت?ن رو ندار شا?د بتونم بعدا گ?ر ب?ارم ول? قدر رو رو وبلاگ م?ذارم. مطمئن ن?ستم تلاوت سور ضح? شرح ت?ن کامل باشه حتما قبلش چ?ز د?گه ا? هم بوده. خ?ل? عج?به از بسم الله تا من الاول? م? خونه بهد از ماودعک تا فترض? م?خونه آخر ضح? م?گه:
    واما بنعمه ربک فحدث لااله الا الله و الله اکبر
    لا اله الا الله و الله اکبر و لله الحمد
    والله اکبر و لله الحمد بسم الله الرحمن الرح?م الم نشرح لک صدرک
    خدا?? ا?ن وقف و ابتدا تو کدوم تلاوتش هست؟
    آقا محمد محسن معن? ب?ات ?ک ساعت? رو هم لطف کن?ن به ما بفهمون?ن
    الان فرصت آپلود ندارم ول? اگه سه تلاوت مذکور رو پ?دا کن?د منم قول م?دم تلاوت کامل مقطع سوره ت?ن با فراز اول سوره قدر رو را?گان تقد?م کنم(البته با?د خ?ل? خوش شانس باشم برا? تلاوت کامل سوره ت?ن)
    آدرس وبلاگ ماجد اقا چ?ه؟
    پاسخ:
    پاسخ: فعلاً وبلاگ ندارن
    سلام برادرمصطفی ازشماخواهشی داشتم چندسال پیش تلاوت سوره عبس استادسعیدمسلم رااز عراق گوش دادم درآیه یوم یفرالمررا3باربااختلاف می خواند خیلی گشتم پیدانکردم ودیگری مومنون آیه105-108 گوش دادم مجلسی وبسیارزیبا ولی جایی ندیدم از استادماجدخواهش کنید اگردارن یا تلاوت کمیاب دیگردر وبلاگ استاد قرار دهند ممنون
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، ان شاء الله بهشون م?گم
    سلام.
    دو تا تلاوت خ?ل? نادر از عبدالباسط دارم که مطمئن هستم تا حالا نشن?د?د ، و مشکوک به مقام عجم هستم توشون. ?ک? اش همون سوره قدر که فهم?دم از تلو?ز?ون نبوده.
    ?ک? اش هم ما کامل و کم ک?ف?ت هست از سوره ت?ن.
    اگه خواست?د بگ?د تا بفرستم براتون.
    در ضمن ?ه کل?پ از آ?ه و من ?فعل ذلک و ?ک? از والذ?ن ?قولون ربنا در تلاوت سوره فرقان جد?د درست کن?د با عنوان عجم برا? اول?ن بار تو آپارات بذار?د خ?ل? عال? م?شه.
    چرا بروز نم? ش?د؟ برا? درس هاتونه؟ تاک? بروز نم? کن?د؟
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، ممنون م?شم برام فرست?ن، البته اگه خ?ل? نادر هستن بهتره در وبلاگ خودتون بذار?ن تا همه استفاده کنن، کل?پ رو هم م?تون?ن خودتون درست کن?ن و برا? اول?ن بار تو آپارات منتشر کن?ن!!
    سلام
    من فکر م?کنم ا?ن قرائت حداقل 15 سال بعد از چ?ز? که به عنوان تار?خش ب?ان شده اجرا شده و ا?ن تار?خ اشتباهه. با توجه به صدا? استاد م?گم
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، من همون چ?ز? که در عنوان تلاوت اومده بود رو نوشتم ول? موافقم که صدا? استاد اصلاً به 1953 نم?خوره، قبلاً هم گفته بودم خ?ل? نم?شه به زمان? که برا? تلاوتها م?نو?سن اعتماد کرد
    احسنت داداش عال?ه
    .
    .
    .


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام. خاک بر سر کس? ک مسئول ضبط ا?ن تلاوت فوق العاده بود!!! از آقا مصطف? تشکر م? نما?م.
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، اتفاقا با?د از همون کس? که مسئول ضبط ا?ن تلاوت بوده تشکر کن?ن که هم?ن ?ک ساعتش رو ضبط کرده تا ما هم بتون?م ا?ن تلاوت فوق العاده رو گوش کن?م
  • جناب آقا? هادو? (مد ظله العال?(!))
  • م?دونم شما فرد کاملا عار? از هرگونه هنر قرائت? هست?د ، ول? به هر حال از ?ک نفر د?گه کمک بگ?ر?د و بفهم?د که آ?ا تلاوت? از سوره قدر هست که از بسم الله تا و ما ادر?ک ما ل?له القدر رو عبدالباسط در مقام عجم خونده باشه؟بعد از سوره قدر هم تلاوت تموم بشه؟من همون ت?که رو اتفاق? از ?ه شبکه شن?دم قبل اذان ، سال ها پ?ش و فقط تونستم سوره قدرش رو با موبا?ل ضبط کنم. بهتون م?دم بعدا.
    البته الان بعد از سال ها به عجم?تش پ? بردم.
    راست? من فقط در آ?ات قرآن? کتاب پ?ام ها? آسمان سال هفتم ?-? اشتباه از جمله ن?امدن منبع آ?ه درپانو?س و اشتباه در گذاشتن واو و ... پ?دا کردم بهتون م?گم تا بهم بگ?د نقدم وارده ?ا ننه؟
    دو سال پ?شم از فارس?مون غلط گرفتم. کلا من دارم تو ا?ن مملکت ح?ف م?شم.

    پاسخ:
    پاسخ: همون قسمت? که تونست?ن ضبط کن?ن رو بفرست?ن تا شا?د بتونم کاملش رو پ?دا کنم
  • استاد تجو?د و اختلاف قرائت و مقامات و ..
  • در ضمن اون آقا?? که گفته منشاو? سال ها از مصطف? تقل?د م?کرده رو د?دم گفت من هم?ن طور? ?ه چ?ز? گفتم نم?دونستم آدم ها? حساب? م?ان وبلاگت.
    راست? اگه اشتباه نکنم اون تکو?ر تصو?ر? معروف جواد فروغ? در کودک? از سع?د مسلم تقل?د شده مگه نه؟ ببخش?د شما که استاد تجو?د و اختلاف قرائت و ... ن?ست?د سوال منو فراموش کن?د آقا? نا استاد تجو?د و اختلاف قرائت و مقامات و همه چ?ز!
    پاسخ:
    پاسخ: بله از استادسع?دمسلم تقل?د کردن، ا?ن صفحه رو بب?ن?د:
    http://saeedmusallim.blogfa.com/post-148.aspx
    نگفت?ن ا?ن وقف و ابتدا تو کدوم تلاوت هست؟
    خوب از رو? هم?ن شا?د کاملش پ?دا شه
    من دارم م?گم شما منتشر کن?ن شما پاس م?د?ن به من؟ باور کن?د نم?تونم آخه چجور? با vlc کل?پ بسازم ه?چ نرم افزار د?گه ا? از جمله کامتاس?ا رو هم بلد ن?ستم
    پاسخ:
    پاسخ: نکنه فکر کرد?ن من ا?ن نرم افزارها رو بلد هستم؟؟!!
    در مورد تلاوت عبدالباسط هم اطلاع? ندارم، بهتره از آقا محمود بپرس?ن
    سلام
    اون وقف و ابتدائ? که آقا? هادو? در موردش سوال کردن مربوط به تلاوت تصو?ر? فتح 29 ضح? انشراح ت?ن استاد عبدالباسط هست که احتمالا در کو?ت اجرا شده.
    مقاطع مذکور خ?ل? ز?با و شن?دن? هستن.
    پاسخ:
    پاسخ: سلام بر استاد ماجد عز?ز
    من ?ه تلاوت از هم?ن سوره ها پ?دا کردم که نوشته بود در امارات تلاوت شده، و برا? آقا? هادو? گذاشتم:
    http://mustafa-ismail.blogfa.com/comments/?blogid=mustafa-ismail&postid=254&timezone=12600
    نم?دونم آ?ا منظور شما هم هم?ن تلاوت هست ?ا نه؟ چون شا?د در تلاوت د?گه ا? هم به هم?ن وقف و ابتدا خونده باشه
    پس آقا مصطف? زحمت کل?پا? عجم رو بکشن البته شما نوشت?د الفتح ضح? ت?ن ، شرح رو جا انداخت? مصطف?
    راست? استاد ماجد تلاوت? شامل قمر رحمن که در هند اجرا شده را دارند؟ عجم ز?با?? دارند خواهش م?کنم بذار?د
    پاسخ:
    پاسخ: تلاوت قمر رحمن کشور هند رو قبلاً در ا?ن پست گذاشتم:
    http://mustafa-ismail.blogfa.com/post/225 (تلاوت شماره8)
    بله دق?قا هم?ن تلاوته. من تا حالا فقط در ا?ن تلاوت چن?ن وقف و ابتدائ? از استاد شن?دم.
    اما در مورد مکان تلاوت احتمالا اشتباه از من با?د باشه.
    راست?، الحمدلله عالسلامة
    پاسخ:
    پاسخ:
    بله در قسمت سوره ت?ن از و ال? ربک فارغب تا بلدالام?ن در مقام عجم م?خونند البته مقامات د?گه ا?ن تلاوت رو از عجمش بهتر م?دونم.
    پس معلوم شد قبلش سوره فتحه.
    ظاهرا تو مجلس ختم هست مگه نه؟ چون م?گه الفاتحه آخرش
    تصو?ر?ش با حجم خوب رو دار?د؟
    پاسخ:
    پاسخ: الفتح الضحى التین – من ابوظبی 1982
    http://www.mediafire.com/?y16q3uby8zlawm6
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی