مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
غلام ح?درسخنور : سلام، لطفا تلاوت کامل ا?ن مقطع را درسا?ت بگزار?د : rahman4

http://www.gulfup.com/?6quPiv

 

 

با عرض سلام خدمت آقا? سخنور که از قار?ان مقلد استاد مصطف? اسماع?ل در کشور افغانستان هستند، ا?ن تلاوت بس?ار ز?با و دلنش?ن رو به ا?شان و همه علاقه مندان به تلاوتها? اکبرالقرا تقد?م م? کنم، متاسفانه ک?ف?ت ضبط تلاوت نسبتاً پا??ن است و در مورد مکان و زمان تلاوت هم اطلاعات? ذکر نشده:

 

استاد مصطف? اسماع?ل / حجرات ق حاقه نازعات شمس الرحمن / به مدت 73 دق?قه / 5MB

https://archive.org/download/Mustafa_Ismaiil-aLL_uP_bY_mUSLEm/199.wav

 

نظرات (۴)

اون فرد? که گفته خانم هادو? منظورش من بودم متاسفانه هنوز درمان نشده.
الان هم کاف?نت هستم تحل?لو رو وبلاگ م?ذارم
سلام
خانم هادو? سلام رسوندن وگفتند به دسترس? ندارند امام نحل?ل آماده است
سلام برادرمصطفی خوشحالم که همچنان فعال هستید. درتلاوت های اساتید معروف دقت کردم ازاستادمصطفی زیاد استفاده میشده ولی تقلیدصفرنبوده. بنده اگریک استادی را دوست دارم سبکش را اجرا کنم، نه اینکه بخواهم حتی صدام هم مثل آن استادباشد. یکی از ایرادات ما قاری های ایرانی این است. درضمن تلاوت های کمی خش دار را میشود با اکولایزر مدیا پلیر تنظیم کرد ممنون.
سلام. از شما ب خاطر این تلاوت دلنشین تشکر فراوان می نمایم، ب نظرم با توجه ب صدای استاد،تلاوت در دهه 50 اجرا شده.
راستی! بعد از این تلاوت،استاد مصطفی ی تلاوت از سوره اسرا انجام داده(البته ناقص هست) جریان تلاوت دوم(سوره اسرا)رو اطلاع دارید؟
پاسخ:
پاسخ: سلام، تلاوت دوم، سوره اسراء اسکندر?ه1961 هست که کاملش رو قبلاً گذاشته بودم
http://mustafa-ismail.blogfa.com/post/133
ول? ا?ن که چند دق?قه اول ا?ن تلاوت رو بعد از تلاوت حجرات ق گذاشتن دل?ل بر ا?ن ن?ست که ا?ن دو تلاوت در ?ک محفل و پشت سر هم انجام شده باشن. چون خ?ل? د?گه از نوارها? تلاوت استاد هم به هم?ن شکل وجود داره که چند?ن تلاوت مختلف که در زمان ها? متفاوت? تلاوت شده رو ?کجا و کنار هم در ?ک فا?ل گذاشتن
ضمناً اگه ا?ن دو تا در ?ک محفل انجام شده بودن، م? با?ست تلاوت اسراء اول بود و حجرات ق قصار بعد از اون قرار داشت، چون تلاوت ها? استاد در محافل معمولاً به ا?ن شکل بوده که در ربع اول فقط ?ک سوره رو م? خوند و در ربع دوم قصارالسور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی