مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
 

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار تلاوت از استاد عبدالباسط که همگی روز عید قربان و در مسجد امام حسین علیه السلام قرائت شده،

 


1. استاد عبدالباسط / سوره ابراهیم 52-23 / مسجد امام حسین(ع) / عید الاضحی-1964

http://s5.picofile.com/file/8144265992/abdolbaset_ibrahim23_52_1964.mp3.html

 

2. استاد عبدالباسط / سوره زمر و کوثر / مسجد امام حسین(ع) / عید الاضحی-1970

http://s5.picofile.com/file/8135853968/abdolbaset_zomar_kausar.mp3.html

 

3. استاد عبدالباسط / سوره ابراهیم 41-23 / مسجد امام حسین(ع) / عید الاضحی-1971

http://s5.picofile.com/file/8144265450/abdolbaset_ibrahim23_41_1971.mp3.html

 

4. استاد عبدالباسط / سوره حج و کوثر / مسجد امام حسین(ع) / عید الاضحی-1986/08/15

http://s5.picofile.com/file/8144266484/abdolbaset_haj_kausar_1986.mp3.html

 

تلاوت چهارم، روز گذشته برای اولین بار در سایت مزامیر منتشر شده، و در واقع یکی از آخرین تلاوت های زندگی استاد عبدالباسط هست، که به طور مستقیم از تلویزیون کشور مصر پخش می شده؛

در تصویر زیر بریده روزنامه "اللواء الإسلامی" در تاریخ 1986/08/14 رو مشاهده می کنید که در اون نوشته مراسم نماز عید از ساعت 5:45 صبح روز جمعه از مسجد امام حسین(ع) به صورت مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد، که سخنران مراسم جناب دکتر الاحمدی وزیراوقاف هست و قاری مراسم نیز الشیخ عبدالباسط محمد عبدالصمد

 

نظرات (۸)

سلام علیکم
خب الان تحلیل تلاوت استودیویی نور ۳۵-۴۱ منشاوی به تفکیک نفس ها و زمان دقیق ، با متن و ترجمه و تفکیک مقامات ، آماده است و استثناءً فردا منتشر میشه ، حتما درج کنید
راستی فایل رید آنلی بعد از اسم عوض کردن ، حتی با وجود برداشته شدن اون تیک ، دیگه باز نمیشد. چی کار کردی برادر
ممنون خداحافظ
سلام
ببخشید سرتان را به درد آوردم اشکالی ندارد تحلیل ها را اول در وبلاگ خودم بگذارم؟
پاسخ:
پاسخ: سلام، نه چه اشکالی داره؟؟ این همه زحمت می کشید و تحلیل ها رو آماده می کنید باید اول در وبلاگ خودتون بذارین.
سلام
از سه شنبه هفته پیش چه تلاوت هایی منتشر شده و چه اتفاقاتی رخ داده؟ من بی اینترنت بوده و هستم میخوام برای بعدا برنامه ریزی کنم
پس حتما امروز انتشار مقام شناسی خیلی جو مثبت ایجاد کرده یه عالمه تشکر از من و دوستم شد
آقای مؤذن و برادرشون همیشه در شهرستان مقام های برتر در تلاوت می آورند
ان شاء الله از این دو بزرگوار تلاوت میگذارم
پاسخ:
پاسخ: سلام، خبرخاصی نبوده، فقط چندتا تلاوت از عبدالباسط منتشر شده که یکیش رو گذاشتم
کار شما و آقای موذن واقعا عالی بود، یک بار دیگه از شما تشکر می کنم، و ننتظر المزید!!
سلام
خب دوست عزیز چند تلاوت زیر ۴۰ دقیقه از استاد مصطفی معرفی کن من صحبت میکنم دو سه تلاوت - قول نمیدم زود تر از ۱-۲ ماه آماده بشه - از استاد تحلیل کنند این تلاوت رو هم به خاطر درخواست و اصرار من تحلیل کردند آخه وقتشون پره ... حساب کنید چقدر بزرگوارند که دو ساعت تلاوت تحلیل کردند (و با تلاوت مصطفی خوابشون نبرده)
بروی چشم یک آقامصطفی که بیشتر نداریم
پاسخ:
پاسخ: سلام، من که فقط تحلیل "نسا رحمان قصار" رو میخوام!! همون شاهکار 100 دقیقه ای
http://mustafa-ismail.blogfa.com/post/63

ولی اگه یکی از این تلاوت های معروف استاد رو هم فرصت کنن تحلیل کنن خیلی عالی میشه؛
بقره نازعات
http://rasekhoon.net/media/download/365812
حج 29-1
http://rasekhoon.net/media/download/365810
قصص25-3
http://rasekhoon.net/media/download/365794
سلام بعله آقای مؤذن لطف کردن طی سفر به شهر قوچان طبق درخواست من در تحلیل تلاوت به من خیلی کمک کردند. ایشان مسلط به سبک اساتید شحات ، عبدالباسط ، منشاوی و ... هستند که البته مقلد شحات و کارکرده در زمینه منشاوی هستند و احتمالا تلاوت هایی از استاد اعظم منشاوی تحلیل بکنند.
پاسخ:
پاسخ: علیکم السلام، ان شاء الله فرصت داشته باشن و چندتلاوت دیگه هم از مصطفی هم تحلیل کنن
خب دیگه پررو نشو ، آخه برادر عزیز تر از جانم ، من میگویم شاید توانستند زیر ۴۰ دقیقه ای را تحلیل کنند اون وقت شاهکار ۱۰۰ دقیقه ای
چشم مطمئن باشید تحلیل میشه ولی کار یکی دو ماه نیست صبر باید کرد
در ضمن خودم هم احتمالا از پس تحلیل بقره نازعات بر بیام ولی سعی میکنم بعدا هر ۴ تلاوت رو با تحلیل تقدیم کنم
پاسخ:
پاسخ: من که اصلاً راضی به زحمت شما نیستم،این ها رو هم چون خودتون گفتین چندتا تلاوت معرفی کنم نوشتم. هر وقت فرصت کردین آماده اش کنین حتی اگه یک سال هم طول بشه مسئله ای نیست، اصلاً هم این تلاوتها رو تحلیل نکنین باز هم مسئله ای نیست!!
ولی خیلی بد هستید چون من تلاوت نساء رحمن قصار رو دانلود کردم اومدم اسمشو عوض کنم دیدم read only هست و باز نمیشه دوباره دانلود کردم هرگز ازتون نمیگذرم
پاسخ:
پاسخ: اگه فایل read only باشه باز نمیشه؟؟؟ فکر نکنم این طور باشه
من که اصلاً فایل رو دستکاری نکردم، ولی اگه read only هست میتونین از قسمت properties تیکش رو بردارین.
در ضمن تلاوت چهارم فیلمش هم هست؟
پاسخ:
پاسخ: فیلمش که مطمئنا هست، اما در آرشیو تلویزیون مصر و فعلاً دست کسی بهش نمیرسه!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی