مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی
 

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاوتی ناااادر و بسیار زیبا از دوره جوانی استاد عبدالباسط که امروز برای اولین بار منتشر شده:

 

 

مقطع معروف استاد عبدالباسط از سوره توبه (التائبون العابدون...) رو مطمئنا علاقه مندان استاد شنیده اند، مقطعی فوق العاده زیبا و دلنشین که یکی از نوادر تلاوتهای دوران جوانی استاد بوده:

http://www.aparat.com/v/YzHD7

مدت ها بود که منتظر بودیم تلاوت کامل این مقطع زیبا رو بشنویم که خوش بختانه امروز و برای اولین بار در سایت مزامیر منتشر شد، البته تلاوت کامل هم کوتاه و ده دقیقه ای هست (یعنی تقریبا سه دقیقه از این مقطع بیشتر داره)، اما برخلاف مقطع قبلی که اکوی زیادی داشت، این نسخه بدون اکو و با صدای طبیعی استاد هست:

 

استاد عبدالباسط / سوره توبه 117-111 / استودیو-تسجیلات صوت الاسلام / 10 دقیقه

http://s5.picofile.com/file/8147370334/abdulbaset_tobe111_117_studio.mp3.html

 

نظرات (۲۰)

سلام
وقال أمیر المؤمنین (ع): (من علّمنی حرفا فقد صیّرنی عبدا).
فیلم تبدیل و ارسال شد.
متشکرم.
سلام
خودمم نمدونم چی شده تبلیغات نیست!
میتونید کد اون تبلیغات رو ایمیل کنید برام؟
البته سایت پیچک نیازی به تبلیغ من و شما نداره میلیون ها وبلاگ ایرانی از ابزارهاش استفاده می کنند!!!
دست‌مریزاد آقامصطفی به این سرعت عمل. خدا خیرتون بده.
  • روایت حفص بن سلیمان، قرائت منشاوی
  • علیکم السلام
    احسنتم
    و ممنون که با این سرعت جوابگوی درخواست ها هستید

    با تشکر از جواب شما در وقف بر قتل اینجا توضیحاتی هست:
    http://alminshawy.blogfa.com/post/308
  • روایت حفص بن سلیمان، قرائت منشاوی
  • افراد گاهی از جهاتی با هم فرق دارند و از جهاتی مشترک هستند متاسفانه ما طرفدارهای منشاوی که منشاوی رو از همه قاریان برتر می دونیم یک ایراد بزرگ هم داریم و اون اینه که هر چی سلفی و وهابی و تکفیری هست همه هم عقیده ما هستند و همه کشته مرده منشاوی هستن از رئیس کلشون بن باز گرفته تا حوینی شون و تا آلبانی امثال المرشد الحیالی که چیزی نیستند
    همین پایگاه منتدیات منشاوی فکر کنم کلی سلفی و تکفیری و اخوانی توش بودن و بعد از سرنگونی مرسی یک دفعه منتدیات از فعالیت افتاد فکر کنم علتش این بود که برخی مجازات شدن و زندان و این حرفا افتادن و گرنه بسیار بسیار فعال بود
    این مرشد حیالی هم اگر برفرض بیاد یا اینکه فقط در باره منشاوی می نویسه که چه بهتر از مطالبش استفاده می کنیم
    یا اینکه سعی می کنه عقاید وهابی ها و سلفی ها رو گسترش بده که خب بحث داغ و شیرینی خواهد شد و چه بسا که شیعه بشه چون این وهابی ها هیچ منطقی ندارن و اگر واقعا پاک سیرت باشن و معاند و لجوچ نباشن زود شیعه میشن
    سلام
    نکات قابل توجه !

    قراء سبعه از دید الازهر:

    ۱.محمدرفعت 1882 اذاعه 1934
    ۲.عبدالفتاح شعشاعی 1890 اذاعه 1936
    ۳.محمودعلی البنا 1927 اذاعه1948
    ۴.مصطفی اسماعیل 1905 اذاعه 1945
    ۵.محمدصدیق منشاوی1920 اذاعه 1953
    ۶.کامل یوسف بهتیمی1922 اذاعه 1953
    ۷.عبدالباسط محمد عبدالصمد1927 اذاعه 1954
    البته استاد خلیل الحصری در سال 1944 به رادیو مصر پیوست ولی جزء قراء سبعه نیست!
    اذاعه : یعنی ورود به رادیو مصر
    منبع : وبلاگ جلسه استاد منشاوی با اندکی تصرف
    راستی منظور از تبلیغ نداره اون شبح بی خاصیت بالاسمت چپه که موقع سیر با گوشی خعلی حالتو می گیره!!!!!
    سلام
    چرا که نشه عزیزم مقطعش رو با حجم کم میذارم غصه خوردی
    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام، تلاوت فرقان که با حجم کم و فشرده شده آماده کرده بودین رو دانلود کردم و با نرم افزاری که معرفی کردین بعد از چهل دقیقه تونستم فایل رو باز کنم ولی فقط تصویر هست و صدا نداره!!
  • روایت حفص بن سلیمان، قرائت منشاوی
  • سلام علیکم
    یک زحمتی
    تلاوتهای تصویری که چهره اساتید موقع تلاوت خوب دیده شود برای وضوع تلفظ عبارات و کلمات اگر چشمتون خورد ممنون می شم از هر کدام از اساتید باشد
    اگر استاد خلیل حصری تلاوت تصویری دارد هم زحمتش رو بکشید ممنون می شم
    یکی دو تا در نت بود که متاسفانه تصویر برداران مثل همون چهارتا تلاوت استاد مصطفی اسماعیل فقط از مردم و رئیس جمهور ها فیلمرداری کردند
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، چهار تلاوت تصویری استاد خلیل الحصری که در هر چهار تا چهره استاد نسبتاً خوب دیده میشه:
    http://www.aparat.com/v/WjyVH
    http://www.aparat.com/v/ZbuaD
    http://www.aparat.com/v/YPxMd
    http://www.aparat.com/v/nh54r

    سلام دوست این تلاوت دانلود نمی شه باتشکر
    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام، لینک رو آزمایش کردم و دانلود میشه، ولی اگه برای شما مشکل داره یه لینک دیگه براتون میذارم:
    http://www.mediafire.com/?q427dt7d16q604c
    سلام
    عبدالباسط تلاوت مجلسی از آیات 37 تا +67 داره؟ من یک ناقص تلویزیونی تا آیه 67 دارم اگه نیست منتشر کنم
    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام، آیات37تا67 کدوم سوره؟؟!!
  • هادوی - تلاوت مریم عبدالباسط
  • سلام
    ببخشید 37 تا 63
    این آیات رو دارم از ابتدای 63 به بعد رو ندارم
    22/5/2014 هست تاریخش
    بسیار زیباست
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، یه تلاوت از سوره مریم 65-37 هست که احتمالاً منظور شما همین تلاوته:
    http://www.4shared.com/mp3/AI__O26Lba/7___37-65_____-___.html
    سلام
    میشه مقطعی صوتی از اون تلاوت مریم عبدالباسط بذارید؟
    به نظرم در آیه ی: واذکر فی الکتاب موسی ... (51)
    بار اولی که تلاوت می کنه میگه: واذکر فی کتاب موسی
    بعدی ها رو میگه فی الکتاب
    نظر شما چیه؟ تو روایات سبعه نیست
    کاملا مطمئن هستم
    یک اشتباه تازه مکشوف شد
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
    احسنت به خودم ، تو کل نظر 6 علامت نگارشی گذاشتم!!!!!!!!
    البته با اینا شد 14 تا
    پارسی را پاس بداریم!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام
    اون تلاوت رو هنوز دانلود نکردم و ندارم، خودتون نمیتونین این مقطع رو جدا کنین برامون بذارین؟؟
  • حفص کوفی منشاوی مصری
  • سلام علیکم
    یک برنامه مبدل فایلهای صوتی و تصویری که کیفیت رو پایین نیاره اگر معرفی کنید ممنون
    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام، برای فایل های صوتی به نظرم jetaudio خیلی خوب هست، برای تصویری هم Xilisoft Video Converter
  • حفص کوفی منشاوی مصری
  • با تشکر از جواب
    یک سئوال دیگر در قسمت دانلود تصویری استاد منشاوی با کیفیت ترین رو 4 قسمتی معرفی کردید اما با دانلود کردن همه قسمت ها همشون اول تلاوت رو باز می کنند
    برای یکی کردنشون چکار باید کرد؟
    فکر می کنم یکبار دیگه هم این سئوال رو پرسیدم اما نمی دانم کدام صفحه پرسیدم

    پاسخ:
    پاسخ: اصلاً نیازی به یکی کردن نداره، فایل تلاوت به چهار قسمت تقسیم شده و بعد از این که هر چهار تا رو دانلود کردین با نرم افزار winrar اکسترکت می کنین و بعد از اون فایل ویدیویی تلاوت با کیفیت عالی و حجم 130 مگابایت در اختیار شما قرار می گیره!
    سلام
    بابا فشرده نسخه آخر ده مگ از معمولی اش کمتره چی کار می کنید
    آقای ثقلین چهار تا رو Select کنید Extract رو بزنید
    در ضمن این فایل هیچ چیز قابل توجهی نداره فقط یه مقدار آرم قناه الاولی بهتر دیده میشه!!!!!!
    خب دوست عزیز ، من که گفتم باید با VLC بازش کنید برای من هیچ مشکلی نداره
    چهل دقیقه اش به سرعت سیستم تون بر میگرده
    الان شما VLC رو دانلود کنید بهتره بهترین پخش کننده فیلمه
    در ضمن فایل های ضبطی از تلویزیون با فرمت ام تی اس فقط با vlc باز میشن با صدا
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، ممنون بابت توضیحات، ان شاء الله vlc رو نصب می کنم و آزمایش می کنم.
  • حفص کوفی منشاوی مصری
  • آخه اولی رو که اکسترکت می کنم باز میشه اما دومی رو که اکسترکت می کنم گزینه میاد که می خواهم رپلیس کنم یا نه
    اینجا نمی دونم چکار کنم و کدوم رو بزنم
    نتونستم همش رو باز کنم
    پاسخ:
    پاسخ: همون طور که آقای هادوی توضیح دادن هر چهار فایل رو با هم انتخاب کنین و بعد اکسترکت کنین، لازم نیست هر فایل جداگانه اکسترکت بشه.
    سلام
    اگه دقت کرده باشید وبلاگ من دیگه تبلیغات نداره!
    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام،برداشتن لینک های تبلیغات کار سختی نیست!! ولی اون بنده خدایی که زحمت کشیده این قالب رو طراحی کرده این لینک ها رو گذاشته و فکر نکنم رضایت داشته باشن که برداریم
    سلام علیکم
    تا ساعت چند آنلاین هستید? پیام ها میرسه?
    تلاوت مریم رو به آقامحمود دادم با اجازتون منتشر کنند
    نسخه ای بهتر از این نیست ظاهرا به جز تلاوت شما یکی بهتر هست که اونم تعریفی نداره
    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام، به غیر از همین پیام که الان فرستادین پیام دیگه ای از شما ندیدم، فقط یه ایمیل فرستاده بودین که جواب دادم، تلاوت رو هم منتظرم هر وقت آقا محمود در منتدی گذاشتن دانلود کنم ان شاء الله

    سلام
    تلاوت استاد کامل یوسف بهتیمی و استاد محمد المرسی مصطفی اسماعیل
    تلاوت زیبایی هست . کیفیتش کمی پایینه .ابتدا استاد بهتیمی از سوره حج 75 تلاوت میکنه وسپس استاد مرسی از سوره زمر 73 تلاوت می کنن.
    ولی اینکه با هم خونده باشن یا اینکه تلاوت ها را میکس کردن معلوم نیست!
    ولله اعلم .
    پاسخ:
    پاسخ: سلام، این تلاوت ها در کشور سوریه انجام شده، کاملش رو در این صفحه گذاشتم و توضیح دادم:
    http://mustafa-ismail.blogfa.com/post/66
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی