مصطفی اسماعیل

طبقه بندی موضوعی

 

غلام ح?در سخنور، از کشور افغانستان: باعرض سلام واحترامات خدمت شما وهمه قرآنیان، لطف نمایید نسخه کامل و باکیفیت تلاوت استاد مصطف? اسماعیل از سوره نجم قمر رحمان حاقه نازعات شمس 1954 لبنان  را رو? سایت بگذارید، من سه چهار نسخه از این تلاوت را دارم اما کامل نیست.

 

استاد مصطف? اسماع?ل در کشور لبنان، جناب "عدنان الحک?م" س?استمدار معروف لبنان? که از علاقه مندان ش?خ مصطف? بوده در کنار استاد د?ده م? شود

 

عل?کم السلام، کامل تر?ن نسخه ا? که از ا?ن تلاوت تار?خ? و جاودانه استاد مصطف? اسماع?ل دارم و مدتش 72 دق?قه هست رو براتون م?ذارم، البته نسخه معروف 60 دق?قه ا? که از راد?و پخش م?شه ?ه مقدار ک?ف?تش بالاتره ول? چند دق?قه از ابتدا? تلاوت رو حذف کردن، ضمناً در ا?ن نسخه ا? که م?ذارم دعا خوندن استاد در پا?ان تلاوت هم هست:

 

نجم 62-31 ، قمر 16-1 و 55-54 ، رحمن 27-1 ، حاقه 24-1 ، نازعات 39-26 ، شمس 8-1

به مدت 71 دق?قه و حجم 16 مگابا?ت

http://archive.org/download/Mustafa_Ismaiil/0793.mp3

 

* در مورد زمان و مکان دق?ق ا?ن تلاوت اختلاف هست، در ب?شتر سا?ت ها عنوان شده لبنان 1954، ول? سور?ه 1957 هم گفته شده، چند وقت قبل ?ک نسخه جد?د از ا?ن تلاوت پ?دا کردم که ک?ف?تش عال? و در واقع نسخه اصل? هست اما متاسفانه فقط ب?ست دق?قه از تلاوت رو گذاشتن، بر طبق ا?ن نسخه تلاوت در سال 1956 و در ب?روت انجام شده، والله أعلم بالصواب

 لما تیسر من سورة الرحمن والنازعات والشمس، من المقاصد الخیریة فی بیروت عام 1956

https://app.box.com/s/83cccygtybrvs1f1ymte

 

نظرات (۱)

سلام.در ابتدای سخن لازم هست از آقای هادوی و آقای موذن ک لطف کرده و قرار هست شاهکار ویژه نجم قمر رحمان1953 رو تحلیل کنند تشکر فراوان می نمایم. از آقا مصطفی عزیز بابت زحماتی ک برای وبلاگ اکبرالقرا متحمل میشوند، مراتب قدردانی ویژه را خدمتشان ابراز می دارم. در بین تمام تلاوات منتشر شده از اکبرالقرا(شروع از سوره نجم)ک همگی زیبا اجرا شده اند این تلاوت و ابر شاهکار نجم قمر رحمان (سلامة الراضی)در عالی ترین مراتب فنی هستند، البته ب عقیده حقیر، ابر شاهکار نجم قمر رحمان مراتب عالی تری نسبت ب این تلاوت داره.تشکر
پاسخ:
پاسخ: سلام، نظر شما محترم هست، ول? به نظر من نجم قمر لبنان ابرشاهکارتر از مسجد سلامةالراض? هست!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی